Sam sobie częściowo odpowiem:
Motocykl bez "ochów" i "achaów", na plus należy zaliczyć stopkę centralną i gniazdo zapalniczki. Na minus falujące cyferki na liczniku oraz wyłamane mocowanie błotnika na przedniej ladze.
Stelaże Krausera mogą komuś przypaść do gustu aczkolwiek ja mam wingraka givi na 3 kufry i mi to nie robi.
Moto idzie prosto, hamuje, nie kopci. Lekko luźny łańcuch, do wykończenia w sezonie. Rozrząd prawdopodobnie zmieniany 20kkm temu, sprzęgło ok, ciche bez odgłosów z koszyka.
Moto częściowo składany na nieoryginalnych srubach.
Plusem również może być grubość tarcz hamulcowych, ktora wynosi 4mmm - może ktoś podpowie wartość minimalną lub ją odczyta ze swojej tarczy?
Ogólnie sprzęt godny polecenia, żadna mina - ale nie za tą kasę.