0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
sietmen75 czy temat jakoś się rusza czy nie bardzo?? bo chętni jak widzę by się znaleźli
A ja mam parę pytań odnośnie płyty do 4tx... - Ile zmniejsza się prześwit motocykla po założeniu płyty? niemal zgrywa sie z linią puszki w oryginalnym tłumiku, prawie dotyka obejmy na łączeniu kolektor-puszka- Jak wygląda tylne mocowanie, do czego jest to przykręcane i w jaki sposób? bo rozumiem, że z przodu to tylko ta jedna szpilka fi.8 przez silnik. szpilki gwintowane w miejscu oryginalnego mocowania płyty 3vd- Czy nakrętki pod osłoną można zamienić na wpuszczane śruby, a nakrętki dać od góry, czy może ze względu na coś tam jest to niemożliwe? oczywiscie, np. tzw. "nakrętkami mebowymi" lub zamiast szpilki gwintowanej - tulejki z gwinem zew. i wew. ..jest tam mały kłopot, nie powstaje kąt prosty, ale to do ogarnięcia- Czy płyta nie przeszkadza w głębokich złożeniach? Pytam bo w v-stromie miałem taką płytę, którą przy jeździe w 2 osoby po bieszczadzkich winklach przycierałem w zakrętach. A przed wypadami na tor do radomia, to w ogóle musiałem ją w cholerę odkręcać. nie sprawdziłęm tago, ale jest to wielce małoprawdopodobne, nik nie zgłaszał takiego problemu... a całe 4sztuki szprzedałem hehehe Czekam na info
płyta pod silnik, spłodzona na potrzeby Mańkowego ADV style PROJEKT po krypnonimem MFA zamiarem było zaprojektowanie płyty do tdm 850 która, nie tylko "pachnie i wygląda" a faktycznie chroni przed błotem, kamyczkami i otarciami ... daltego 3mm grubości, mocno zachodzi na kolektory a pas środkowy (najbardziej narażony na wode i błoto) pozbawiony jest otworów- alu 3mm- zestaw montażowy w komplecie !!!- lakier proszkowy, kolor do wyboru- moze i instrukcje montażu spłodze - wszystkie roczniki tdm 850cena:- lakierowana proszkowo na czarny "delikatna struktura" 289 zł (inne kolory na zyczenie) zapraszam