A u mnie Grzeci ma lajka Siehu jak lubi parchy i ulepy, niech nimi jeździ. Jedyne z czym mogę się z Siehem zgodzić to, że nie da się kupić tanio dobrej maszyny.
A kto powiedział, że ja lubię jeździć parchami czy ulepami? Co to jak sprzęt nie jest w stanie takim jak wyjechał z fabryki to jest parch czy ulep? To nie wiem czy ktoś tutaj jeździ "nie parchem".
Ja tylko twierdze, że nie można dyskwalifikować maszyn po jakichś nieznaczących pierdołach które można tanio naprawić. Lepiej jest kupić Maszynę ze zdrowym sercem i zawieszeniem, w której trzeba powymieniać parę plastików i dokręcić parę śrubek niż perełkę wyplakowaną do której nie ma się co przyczepić, a która za 2tys kkm przywita nas panewką bo się ceramizer z silnika wypali.
Jak ktoś się tapla w kasie to może sobie kupić co chce, a najlepiej nowy, żeby sobie oględzin ulepów oszczędzić.
Niestety większości ludzi nie stać na taki luksus więc muszą prowadzić nierówną walkę z handlarzami.
A kończąc już offtop:
@JaGrab3:
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-tdm-900-rok-2004-CID5-IDiAYzH.html#94384d19ba - przebieg conajmniej 2x taki sądząc po manetkach, poza tym zdjęcia takie że nic specjalnego nie widać; obstawiam też że przednie tarcze są do wymiany
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-tdm-900-CID5-IDjBTtZ.html#94384d19ba;promoted - napęd do wymiany, wsadzony 525 VX który jest za słaby
https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-tdm-900-gwarancja-oryginal-serwis-dodatki-1-wlasciciel-ID6yE9cR.html#xtor=SEC-8 - ło ten taki wychuchany, wypolerowany ale nic nie widać na zdjąciach ale tarcze przednie jakies takie wyglądają na zurzyte; w ten stan licznikowy też bym nie wierzył; tym bardziej, że farba na silniku od przodu jakoś bardzo pocharatana i taka jak by psikana czymś; ogólnie chyba był doprowadzany do takiego stanu, żeby kusić oko