Ja rowniez szukalem TDM do tej samej kwoty. Ciezko znalesc 4TX w dobrym stanie do 10 tys. zl. I w tym wypadku trzeba dolozyc dodatkowo 500 zl na sam serwis (dla pewnosci), niekiedy dojdzie jeszcze wymiana opon, napedu itp. rzeczy. W przypadku 900 calkowity koszt zamknalby Ci sie w ok. 13-14 tys. zl., mowie tu o poczatkowych rocznikach. Kwoty obliczylem na podstawie ogladanych ofert.
Jesli chodzi o te, ktore wymieniles to:
1 wisi juz dosc dlugo (szukalem TDM od listopada i juz widzialem te ogloszenie)
nr 2 i 3 musialbys pojechac z fachowcem, na pierwszy rzut oka oba maja malowane plastiki
Mialem ten sam dylemat co Ty, 850 czy dolozyc i kupic 900. Wybralem zadbana 850. Nie zaluje
Tak jak koledzy z Zony juz pisali: jedz, ogladaj, bo Ci sprzatna dobry sprzet spod nosa! W moim przypadku TDM wygladala lepiej w realu niz na zdjeciu, wiec nie sugeruj sie fotkami.