Także mam wrażenie, że... Kolektory wydechowe pachną nowością. Nie ma opcji żeby po 20 tys. km. tak wyglądały. Za mała rozdzielczość zdjęć by przyjrzeć się szczegółom-niestety. Ja bym jej jednak nie przekreślał. Wygląda ładnie. (trochu aż za-hihi). Trzeba pojechać i zobaczyć. Poproś kogoś może z forum z Rzeszowa lub okolic. W Rzeszowie jest serwis autoryzowany Yamahy. od 100 do 200 zł tam zostawisz, ale wiesz co bierzesz. Przy oględzinach zwróć uwagę na mocowanie przewodów hamulcowych na przednim zawieszeniu. Jest delikatne i w razie większego "szlifu" często uszkadza się a potem napawają je. Ograniczniki skrętu kierownicy- czy równo i "rozsądnie" (lekko) zużyte, czy też któryś z nich dostał "strzała" przy kraksie. Mocowania owiewek-też delikatne i owiewkę się maluje a mocowania - dorabia/kombinuje. Ile ma kluczyków orginalnych? jak jeden, to może znaczyc, że była po dzwonie i pozostałe ubezpieczyciel zabrał.
Sprzęta nie ma co przekreślać- trzeba oglądnąć
Ja sam niedawno kupiłem tanio młodą TDM-kę. Prześwietlana była jak piorun, ale wyszło, że ok