Na pewno to ja teraz siedzę w domu przy kompie
Nie mam pojęcia jak wygląda piec z 850 a jak z 900.
Tak mi powiedział ten gość. Silnik miał być z 900 młodszej o rok czy tam dwa.
Podobno były problemy z zapłonem, więc mecher wymienił cewki i wszystko hula.
Silnik pracował jak dla mnie "normalnie".
Jak był problem z zapłonem,to pewnie jest to silnik z 3VD-model robiony do 95. Umiesz wysłuchać,czy chodzi jak V-twin,czy R-twin?Jak nie,to sprawdź,czy na module zapłonu jest napis 3VD,czy 4TX
3VD Bardzo łatwo rozpoznać po pokrywie zaworów.... (3VD mocowana na 4 śrubki, 4TX na 8 ) (o ile nie jest mega przeszczep z wałkami rozrządu), Na forum fruwa silnik 3VD na module 4TX (sic!) Cewka dwubiegunowa wpięta zamiast oryginalnej cewki pierwszego cylindra załatwiła sprawę wymiany modułu i przeróbki instalacji. Na słuch.... Pewno ,że się da. Ale gość ma problem rozpoznać czy to 900 czy 850 więc.... Ale też uważam, że sprawa "problematycznego" zapłonu rzuca cień podejrzeń ,że to może być silnik 3VD więc jeszcze starszy jak TX. Najłatwiej, jednoznacznie i bez problemu , po prostu zerknąć na nr silnika
Na początku nr jest oznaczenie który to model