Ok Panie i Panowie, widzę że w TDMkach to raczej normalne objawy.
Samo stukanie - muszę jeszcze raz obczaić. Mogło to być moje widzimisię, odpaliłem, odkręciłem powoli manetkę, zaczął się trochę dławić, obroty zaszalały i uznałem, że stuka co wcale nie musi być prawdą.
Sprobuję ustawić dzisiaj czy jutro mechanika i zobaczymy, chociaż cudów się nie spodziewam. Pewnie sprawdzi to co ja z tym, że zdejmie plastiki
Z tym pieszczeniem sutków w tedzi to nie wiedziałem, ale jak to ma oznaczać, że będzie dobrze jeździła, to zacznę
Czy ktoś ewentualnie może mi powiedzieć, jakie TDM 900 powinna mieć obroty na zimnym i potem rozgrzanym silniku?
Dodatkowo, gdzie powinien się zatrzymać wskaźnik temperatury na rozgrzanym silniku. Podejrzewam, że pewnie gdzieś na środku skali?
A, bym zapomniał. rozumiem, że TDM świeci na jedno światło?