Z żalem muszę sprzedać moją Niunię
Motocykl z 1994 roku, w super stanie technicznym, sprowadzony z Niemiec w tym roku od turysty dla turysty - maszyna nie była katowana przez amatora wheelie, tylko dziadka który jeździł po okolicy. Kupiłem ją dla siebie, ale sytuacja zmusza mnie do sprzedaży
Po wymianie oleju, świec, wszystkich uszczelek i zaworków iglicowych w gaźniku + regulacja. Oleju (Bel-Ray) nie bierze praktycznie wcale - w każdym razie przez 3,5 tyś. km nie zauważyłem spadku wymagającego dolewki. W silniku i skrzyni wszystko pracuje idealnie - zapala od strzała na zimno i ciepło i chodzi od razu na 2 gary. Spalanie:
- trochę zawyżone bo na początku zalewał trochę gaźnik. Po wymianie części jw. i regulacji poziomu paliwa oraz składu mieszanki na cyfrowym mierniku spalanie spadło do normalnego poziomu <6L/100km, co widać w statystykach.
Moto ma ubezpieczenie i przegląd do marca 2013.
Wyposażenie i inne parametry:
- rocznik - 1994,
- przebieg - 48 tyś. km,
- osłony dłoni Polisport,
- szyba turystyczna MRA,
- podgrzewane manetki Oxford,
- stelaże boczne Hepco&Becker,
- kufry boczne Hepco&Becker,
- gniazdo zapalniczki 12V,
- kufer centralny Awina (g*** ale przydatne
),
- białe kierunkowskazy,
- opony Pirelli Diablo Strada - prawie nowe - przód i tył po 90%
- zębatki i łańcuch - spokojnie starczą na 20 tyś. km
- zawieszenie i heble - wszystko ok,
- oryginalne malowanie Dark Cyan Metallic 2 (DCM2) - (wg. mnie najładniejsze z wszystkich wersji)
Wydech jest odrobinę zmodyfikowany - nie jest to przelot, ale brzmi głośniej i lepiej niż seryjne ala cinquecento.
Z minusów które posiada - delikatne obtarcie na prawym tłumiku i plastikach - poprzedni właściciel położył ją na skrzyżowaniu...
Na dniach postaram się podesłać więcej zdjęć i dodatkowo pojawi się ogłoszenie na alledrogo.
Cena jaka mnie interesuje: 7,2 tyś. zł