nie zatarła się, olej był pilnowany. Pokazał mi się olej w płynie chłodzącym(w zbiorniczku wyrównawczym) więc zajrzeliśmy do pompy, ale ta okazała się ok, więc podjąłem decyzje wymiany uszczelki pod głowicą, pozostałe uszczelki wymieniłem przy okazji bo niektóre były już stare. robiłem ją pod siebie na kilka sezonów więc chciałem zrobić jak najwięcej żeby nie trzeba było już w niej grzebać przez długo długo. Ale zastrzyk gotówki pozwolił mi na kupno czegoś nowszego więc chcę oddać w dobre ręce. Ten motorek był kiedyś własnością "Leo", jak ktoś kojarzy to może się dowiedzieć czegoś więcej. Kupiłem go od dobrego znajomego a on od swojego , więc ostatnie kilka lat jest w sprawdzonych rękach. Odnośnie honowania odpowiem później bo muszę podpytać mojego mechanika, ja się na tym aż tak nie znam
co do km to na liczniku ma 40 tyś z małym haczykiem, ja zrobiłem może ze 4 tyś , znajomy nie wiele więcej, a ile miała wcześniej to kto to może tak naprawdę wiedzieć.