Cześć
Jakiś czas temu kolega zarżnął silnik w swojej TDM 4TX (oleju nie dolał na trasie ok 3000 km - jechał za gościem na Hayabusie). Noi naprawa polegała na wymianie silnika z TDM po wypadku. W związku z powyższym zostało nam sporo gratów.
- silnik kompletny (bez kapy na alternator) - prawdopodobnie uszkodzona panewka - mocno stuka z 1998 roku
- kompletne gaźniki 100 % ok z 1998 (starsze)
- pompa paliwa elektryczna idealna (przebieg 36 tyś km)
- zbiornik paliwa 2001 rok - lekko uszkodzony ale kompletny
- licznik igła 2001 rok przebieg 36 tyś
- stelaże na tylne kufry
- tylne koło kompletne
- kompletny układ hamulcowy - idealny (bez tarcz)
- wiązka elektryczna ( brak wtyczki do TPS - potrzena była do przeróbki)
- siedzenie - lekko przetarte)
- półka górna
- stacyjka
- lusterka 2001 rok
- kilka drobiazgów, śrubki, moduł, regulator,
zainteresowanych proszę o kontakt adrianholodiuk@gmail.com
pozdrawiam Adrian