Ad. 1
Sprowadzony z Anglii, jestem drugim właścicielem w Polsce, poprzedni właściciel był prywatna osoba, nie mam zdjęć po sprowadzeniu.
Ad. 2
Posiadam paragon zakupu klocków hamulcowych i IRONa, wymieniłem też tylną tarcze hamulcową na używaną, bo tamta była popękana również od IRONa (lepsza używana niż spękana) z naszego forum, nie potrafię udokumentować tego sprzęta.
Ad. 3, 4 i 5
Ja rozrządu nie wymieniałem, poprzedni właściciel po sprowadzeniu go wymieniał przy około 45kkm jak i zrobił regulacje zaworów.
Ad. 6.
Do zrobienia: wymiana oleju i filtra/ów, wymiana tylnych klocków i tarczy (przednie tarcze jak nowe), pomalować boczek prawy (opisałem sytuacje w pierwszym poście).
Ad. 7
Kupiłem moto z jednym kluczykiem oryginalnym, a drugi dorobiłem.
Najpierw miałem Transalpa i później (dwa lata temu) kupiłem TDM. Jestem napalony jednak na Super Tenere, ponieważ lubię pogrzebać się w błocie i zjechać z trasy na "skuśkę". Miałem ambitny plan (może kiedyś uda się go spełnić) przerzucić silnik z TDM 900 do ST, ale sam tego nie zrobię (nie jestem mechanikiem), a inni nie bardzo chcą się tego podjąć.